Логотип, в першу чергу потрібен для того, щоб виокремити компанію, товар чи послугу з-поміж численних конкурентів. Логотип або товарний знак,  відрізняють вас від інших: за кожним логотипом у споживачів формується стійке уявлення про певний рівень якості, і, без логотипу важко створити позитивний імідж, який в подальшому легко розповсюджується на всі наступні продукти вашої компанії.

Логоти́п – (з др. -грецької. λόγος — слово + τύπος — відбиток) — це графічний знак, символ чи емблема, які використовуються комерційними і державними організаціями, а також фізичними особами для того, щоб підвищити впізнаваність і розпізнавання в соціумі, а отже,  логотип-це основний елемент ідентифікації вашого бренду і фірмового стилю вашої компанії.

Для чого мені логотип?

Ми всі розуміємо, що в сьогоднішньому світі, який так швидко змінюється, недостатньо просто вийти на ринок з вигідною пропозицією і вагомим списком переваг, які отримає клієнт від співпраці з вами, важливо також встановити психо-емоційний контакт зі своєю цільовою аудиторією. І тут в нагоді стане той самий унікальний символ, емблема, які запам’ятовуються, дозволяють легко впізнавати вас, створюють елементи фірмового стилю і через зоровий контакт довершують образ вашої компанії.

Для чого мені логотип?

Для того, щоб розробити правильний логотип, який стане основою успішної маркетингової стратегії, треба розрізняти основні види візуальних елементів дизайну логотипів:

  1. Логотипи – слова – це слова-назви компаній, виконані стилізованим шрифтом, як “Coca-Colа”, наприклад.
  2. Логотипи – символи – це прості у виконанні форми загально-відомих об’єктів або предметів, як виконаний у формі надкушеного яблука, логотип компанії “Apple”.
  3. Логотипи – емблеми – це складні у виконанні логотипи, які містять в собі слово-назву компанії, обмежену спеціальною векторною формою художнього типу. Прикладом можна назвати логотип компанії “Starbucks”.
  4. Комбінації елементів – це логотипи, які поєднують в собі назву компанії, декілька елементів фірмового стилю і зображення. Як приклад, лого торгівельної площадки “Розетка”.
  5. Комбінації цифр і літер. Такі логотипи створюються на фоні сприйняття ініціалів. Логотип “Hewlett-Packard”, наприклад,- він максимально простий, але дуже приємний для сприйняття.

В розробці дизайну логотипів сьогодні керуються двома основними критеріями: простота і мінімалізм, які є запорукою легкого розпізнавання вашого бренду.

Логотип виконує дві основні, але на перший погляд дуже схожі, функції:

  • ідентифікація;
  • аутентифікація.

Ідентифікація означає, що між брендом і логотипом, який його представляє, є тісний зв’язок, який безапеляційно асоціює один з другим: люди бачать ваш логотип і підсвідомо розуміють, який це бренд, компанія, торгова марка.

Аутентифікація/перевірка справжності означає, що люди бачать ваш логотип і чітко розуміють, що це саме той бренд, про який вони подумали. Все, як з особистим підписом людини- де сам підпис- це ідентифікація, а паспорт зі зразком підпису- це підтвердження справжності (аутентифікація).

Підсумовуючи сказане вище, можемо впевнено сказати, що логотип потрібен в наступних випадках:

  1. В оформленні продукції (безпосередньо на товарах, етикетках, пакувальних мішках, коробках), як своєрідний автограф-підтвердження, що саме ви зробили цей товари чи надали дану послугу;
  2. В офісі для цілісного довершення корпоративного стилю компанії (на фірмовій печатці, візитівках, бейджах співробітників, на блокнотах, конвертах, бланках, ручках і т.д.
  3. В рекламі товарів чи послуг (на білбордах, вивісках, рекламних щитах, сітілайтах і різному роздатковому матеріалі: буклетах, календарях, пакетах).
  4. В мережі інтернет (на сайті компанії, на рекламних банерах, в аватарах для соцмереж, для підпису електронних листів, для Youtube та інших платформ для розміщення відеофайлів, для водяного знака, з метою захисту авторських прав).

Отже, якщо хочете бути унікальними, знаними і впізнаваними, хочете, щоб ваша репутація говорила з клієнтом раніше, ніж ви вступає в діалог,- матеріалізуйте філософію свого бренду в правильно розроблений логотип, який так суттєво змінить масштаби вашого бізнесу!)