РОЗРОБКА ТА СТВОРЕННЯ УНІКАЛЬНОЇ НАЗВИ КОМПАНІЇ, БІЗНЕСУ, ФІРМИ, ТОВАРУ.
TART_Naming 
Неймінг (від англ. Name – ім’я, називати) – процес створення назви для компанії, товару або послуги. Неймінг – це розробка унікального, змістового і неординарного імя, що виділяється на загальному тлі.
Неймінг і розробка унікальної назви належать до інструментарію маркетингу і PR.
 
Компанія Тарт працює в сфері створення успішних і креативних брендів. Тому, створення неймінгу також є нашою компетенцією.
 
Послуги неймінгу включають:
# Ознайомлення з суб’єктом діяльності і об’єктом, що вимагає неймінгу;
Аналіз сфер циркуляції цього об’єкта;
Аналіз імен / брендів учасників-гравців того ж сегмента або категорії.
Пропозиція варіантів неймінгу;
Тестування відібраних зразків серед учасників фокус-груп;
Визначення фінального варіанту назви.
 
Розробка неймінгу – це трудомісткий процес, але він вартий того, щоб перед остаточним вибором імені та початком функціонування була проведена аналітична робота.
 
Незалежно від розміру і поля діяльності, неймінг компанії, неймінг бізнесу або неймінг фірми вимагає якісної роботи на всіх згаданих етапах з його створення.
 
В силу мовних особливостей неймінгу, Тарт спеціалізується на неймінгу і брендінгу для внутрішнього ринка України (Неймінг Україна, Неймінг Київ), а також, працює з країнами ближнього зарубіжжя.
 
Для того, щоб прямо зараз замовити послугу неймінгу, Вам необхідно перейти за посиланням:
 
 
Ознайомитися з терміном «неймінг» і короткою інформацією про нього Ви можете нижче.
 
 
Які цілі і завдання стоять перед неймінгом?
 
Неймінг – це мистецтво називати
 
Почнемо здалеку. У мультфільмі “Пригоди капітана Врунгеля” звучить пісня (слова Е. Чеповецького, музика Г.Фіртіч), текст якої, хоча б уривками ми всі чудово пам’ятаємо:
 
(мовою оригіналу)
В море синем, как в аптеке, 
Всё имеет суть и вес. 
Кораблю, как человеку, 
Имя нужно позарез. 
Имя вы не зря даёте, 
Я скажу вам наперёд, 
Как вы яхту назовёте, 
Так она и поплывёт
 
 
Головною метою неймінгу завжди було і буде – створювати такі варіанти назв, які:
 
Передають суть (товару / послуги / діяльності компанії);
Позитивно впливають на зростання продажів;
Зміцнюють репутацію;
І (це головне) – займають позицію власника імені-прозивного для всієї категорії (витісняючи при цьому всіх конкурентів і відразу).
Ось приклади хорошого неймінгу у світовому масштабі:
 
Для нас Буратіно – герой однойменної казки, а в перекладі з італійської мови «Burattino» – це маріонетка, лялька, що приводиться в дію кукловодом.
 
Для нас звичніше почути дієслово «ксерити», ніж фразу «робити копії документів».
Бренд «Xerox» став ім’ям прозивним: хто б не виготовляв копіювальні машини, для більшості всі вони – «ксерокси».
Успішних прикладів неймінгу безліч – «Pepsi», «Байкал», «Вечірній Київ» і т.д.
 
 
Історія неймінгу
Історія неймінгу сягає своїм корінням далеко-далеко в часи, де зароджувалася торгівля, а разом з нею і прамаркетинг, прареклама і прабрендінг.
Неймінг був необхідний для ідентифікації виробників, товарів, продавців.
Початок 20-го століття, з усіма його науково-технічними прогресами, дав потужний поштовх і для неймінгу – як одного з інструментів маркетингу.
 
Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.
 
Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.
 
Генератори назв
Сьогодні навіть існують автоматизовані роботи для створення імен – генератори неймінгу або генератори назв. Генератор назв дозволяє змоделювати ім’я по заданих словах і кількості літер в передбачуваному імені. Вважається, що генератор допомагає придумати красиву і оригінальну назву для компанії. А чи є такий підхід обдуманим і змістовним етапом у створення бренду? – Навряд чи, а для створення імені – можна і однією буквою обмежитися. Але, навіщо ж?
 
Для багатьох звичайних торгових компаній цілком посильним завданням є створити і ім’я, і бренд. Правда, в результаті такого креативу існує величезна безліч ляпів.
 
А для того, щоб неймінг і подальший брендінг були успішними і ефективними, виконували свої завдання: приносили прибуток, збільшували знання і інтерес, були лідерами у своїх категоріях, працювали на благо іміджу, необхідно вкладати в них пропорційно очікуваниим результатам.

 

Приклад розробок:
TraktorKO / ТракторКО
Рік: 2013
 
BUteh / БУтех
Рік: 2013
 
YAYKO / ЯЙКО
Рік: 2013
 
Did Pedro / Дід Педро
Рік: 2014
 
KarpatDOM / КарпатДОМ
Рік: 2014
 
ComfortON / КомфортОН
Рік: 2015
 
Brida la Garna / Бріда ла Гарна
Рік: 2016
 
Amber Sun
Рік: 2016