КОНТЕНТ, КОПІРАЙТ, ВІДЕО-КОНТЕНТ
Content-TART 
Компанія Тарт створює успішні бренди, а також, інтернет-сайти, які допомагають дізнатися про цей бренд і компанії максимум корисної інформації.
 
Що може Тарт:
# Створити не тільки сайт, але і контент для сайту (текст, графічна інфо, відео);
Забезпечити унікальність контенту;
Провести контент-аналіз сайту;
Розробити контент-маркетинг-стратегію;
Наповнити контентом сайт, інтернет-магазин або окремий розділ;
Налагодити контакти через блоги та соціальні мережі;
Зняти фільм про Компанію.
 
Більш докладно з усіма процесами і поняттями Ви можете ознайомитися нижче або звернутися до нас за телефоном:
+ 38067-73-72-711
 
Три «Ка» замість Чотирьох «Пі»: Контент, копірайт, конверсія сайту.
 
Концепція «4Р» (4 «пі»), запропонована в 1960 році і відома як Marketing mix, донедавна цілком дозволяла компанії фігурувати в чотирьох-координатній зоні маркетингового планування.
Однак, дуже скоро до усім відомих продукту (product), ціни (price), промоушену (promotion) і місця (place) були додані упаковка (package), процес покупки (purchase), клієнти (people), персонал (personnel), процеси (process).
 
Зі стрімким розвитком такого напрямку, як інтернет маркетинг, скоро можуть виникнути теорії трьох, п’яти або більше «Ка», для системи координат контент – копірайт – конверсія сайту.
 
Сайти компаній створюються для того, щоб залучити аудиторію і сформувати інформаційне поле навколо послуги чи товару. Найчастіше – для подальшого продажу.
 
Практично будь-яка поважаюча себе компанія має веб сайт. Це доступний і недорогий спосіб на всю країну чи світ заявити про свою діяльність, таким чином, розширивши обрії.
 
Які ж можливості в плані комунікацій дає компанії свій веб-сайт?
 
Зі сторінок сайту можна звертатися до аудиторії:
# Письмово – через текст (інформуючи про товари і послуги, описуючи їх).
# Візуально-графічною мовою (фотографії, картинки, презентації, схеми, таблиці).
# Вербально – це звернення, інформаційні відеофільми, промо-ролики (для подальшого просування на каналі в youtube, перепостів в соціальних мережах і масмедіа).
# Відео-контент дозволяє передати не тільки безпосередні переваги послуги чи товару, а й додає емоційну складову, формує думку про корпоративну культуру компанії.
# Ну, і Комбінуючи перераховане вище.
 
Абсолютно все, що міститься на сторінках сайту – це Контент (від англ. «Content» – вміст, наповнення).
 
 
Копірайт – це текстова частина контенту. Вміст у буквеному виразі. Копірайтер – це письменник, творець тексту.
 
Контент буває дуже різним в плані обсягу, якості, відповідності та доречності.
 
Відповідність контенту
Якщо Ваш сайт присвячений рибалці, то розділи, підрозділи і весь контент повинен бути про риболовецькі інструменти, природу, види риб і т. ін., а не про макроекономічні показники швейно-прядильної індустрії.
 
Доречність контенту
Для дитячих сайтів недопустима реклама або промо для дорослих, так само, як недоречні рецепти м’ясних страв на вегетаріанському сайті. Важливо поважати цільову аудиторію і її уподобання (повірте, такий підхід завжди цінує і поважає публіка).
 
Якість контенту – досить умовний параметр, але і його можна оцінити.
 
Якісний контент для сайту або інтернет контент компанії повинен бути:
# Інформативний, змістовний і лаконічний;
Правдивий;
Візуально приємний;
# Унікальний.
 
Як же дізнатися, наскільки добре наповнений Ваш сайт?
Можна звернутися в компанію, яка спеціалізується на інтернет-маркетинг питаннях і замовити контент-аналіз.
 
Крім того, що контент-менеджер перевірить контент сторінки кожного розділу Вашого веб-ресурсу, в разі потреби фахівці запропонують оптимізацію структури або вдосконалення дизайну.
 
Здійснити аналіз контенту можна самостійно:
Складіть структуру сайту;
Проскануйте кожну сторінку ( стосовно текстів, картинок, банерів, посилань і реклами) очима Клієнта;
Складіть список ключових слів, за якими Вашу компанію можуть шукати клієнти. Ці слова повинні бути в Ваших текстах;
# Текст і фотографії перевірте на ресурсах антиплагіату – вони дозволяють перевірити унікальність контенту і виявити нечесне його використання;
Отримані результати обов’язково пустіть в хід щодо поліпшення Вашого сайту. Якщо тексти ємні за змістом, але дублюють фрази з інших ресурсів або джерел, втрачаючи при цьому в унікальності – рекомендується зробити рерайт (переписування) текстів. Швидко переписати і ємко викласти суть допоможе рерайтер.
 
Буває, що у компанії немає часу, знань або штатного співробітника, щоб здійснити наповнення контентом сайту компанії, а також, моніторити управління контентом.
 
Наприклад, сторінки інтернет-магазину потребують постійного оновлення та актуалізації інформації. Тому, часто постинг (розміщення великих обсягів інформації) віддають на аутсорсинг компаніям-фахівцям. Ті і здійснюють заповнення карток товарів і наповнення інтернет магазину необхідними позиціями.
 
Часом, успіх «топових» позицій сайту полягає в частому обновлени контенту на цікаві для цільової аудиторії теми.
 
«Але де ж брати унікальний контент та й ще в пристойній кількості»? – Запитаєте Ви.
 
А для цих цілей існують контент-маркетинг прийоми і біржа контенту. На біржах можна замовити цікаві огляди, статті та інтерв’ю, купити відео-матеріали та фотографії.
 
Не всі фотобанки працюють на принципах платності. Багато хто використовує систему дотацій, багато де фотобанки безкоштовні.
 
Головне, що купуючи контент, Ви отримуєте права на нього, а разом з ними – унікальність, змістовність і відвідуваність Вашого ресурсу.