СТВОРЕННЯ, РОЗРОБКА ТА ДИЗАЙН ЛОГОТИПУ
 TART_Logo
Логотип – це візуальна форма, в яку вміщена філософія Бренду; те зерно, з якого вирощується Бренд.
 
Логотип – це соціально-ділове обличчя Бренду; графічна форма для візуальної пам’яті, накопичення інформації стосовно того суб’єкта, кому логотип належить. Логотип є зовнішньою формою, що створює перше враження у аудиторії і виконує попередні комунікативні функції.
 
Розробка логотипу – це процес збору інформації та аналіз багатьох факторів (маркетингове та соціальне середовище, основні тренди, поєднання стилю з візією компанії/людини/продукту тощо), які впливають на якість і органічність лого, а також створюють неповторність та актуальність логотипу.
 
Вдалий логотип знаходить емоційний відклик (як у цільової аудиторії, так і не в ЦА), ефектно вирізняється з поміж інших гравців середовища, запам’ятовується і працює*.
 
Працюючий логотип означає, що представники цільової чи загальної аудиторії оберуть його серед інших логотипів середовища за візуальну та емоційну складові (що безпосередньо відображається на реальних статках компанії).
 
 
Отже,
«Справжній логотип на всі 100% – це унікальна ідея та титанічна робота цілої команди по її матеріалізації, яка потребує багато знань, навиків та часу».
 
 
Пакет розробки логотипу включає:
 
# Вивчення клієнта (діяльність, сфера, вподобання, стратегії).
# Аналіз сфери застосування лого.
# Урахування бажаної емоційної складової майбутнього лого.
# Визначення необхідних інфогруп для побудови візуальної складової лого.
# Розробка (2-3) ідей лого, після затвердженій 1 –  доопрацювання.
# Підбір фірмового кольору.
# Підбір фірмового шрифта.
# Візуалізація практичного використання лого.
# Роз’яснення культури використання лого.
# Логотип короткий та повний.
# Логотип на темному та світлому фоні.
# Логотип у різних електронних форматах .jpg, .png.
# Архів логотипу у векторному форматі .eps, .ai.