Логотип

СТВОРЕННЯ, РОЗРОБКА ТА ДИЗАЙН ЛОГОТИПУ

Логотип – це візуальна форма, в яку вміщена філософія Бренду; те зерно, з якого вирощується Бренд.

Логотип – це соціально-ділове обличчя Бренду; графічна форма для візуальної пам’яті, накопичення інформації стосовно того суб’єкта, кому логотип належить. Логотип є зовнішньою формою, що створює перше враження у аудиторії і виконує попередні комунікативні функції.  

Розробка логотипу – це процес збору інформації та аналіз багатьох факторів (маркетингове та соціальне середовище, основні тренди, поєднання стилю з візією компанії/людини/продукту тощо), які впливають на якість і органічність лого, а також створюють неповторність та актуальність логотипу.  

Вдалий логотип знаходить емоційний відклик (як у цільової аудиторії, так і не в ЦА), ефектно вирізняється з поміж інших гравців середовища, запам’ятовується і працює*.

Працюючий логотип означає, що представники цільової чи загальної аудиторії оберуть його серед інших логотипів середовища за візуальну та емоційну складові (що безпосередньо відображається на реальних статках компанії).  

Визначення Логотипу Вікіпедія →

Отже, «Справжній логотип на всі 100% – це унікальна ідея та титанічна робота цілої команди по її матеріалізації, яка потребує багато знань, навиків та часу».  

Пакет розробки логотипу включає:

  • Вивчення клієнта (діяльність, сфера, вподобання, стратегії).
  • Аналіз сфери застосування лого.
  • Урахування бажаної емоційної складової майбутнього лого.
  • Визначення необхідних інфогруп для побудови візуальної складової лого.
  • Розробка (2-3) ідей лого, після затвердженій 1 –  доопрацювання.
  • Підбір фірмового кольору.
  • Підбір фірмового шрифта.
  • Візуалізація практичного використання лого.
  • Роз’яснення культури використання лого.
  • Логотип короткий та повний.
  • Логотип на темному та світлому фоні.
  • Логотип у різних електронних форматах .jpg, .png.
  • Архів логотипу у векторному форматі .eps, .ai.

Зразки та підходи до розробок лого