Тарт – рекламне агентство повного циклу.
 
Компанія Тарт: Брендінг і Просування може бути по праву названа рекламним агентством повного циклу. Це означає, що Тарт не просто створює креативні ідеї, а займається вивченням сфери діяльності Клієнта, розробляє стратегії просування і безпосередньо розміщує рекламу.
 
У зону відповідальності Тарт входять різні види маркетингу та види реклами, ATL і BTL:
# Маркетингові дослідження
Креатив (створення концепцій та їх реалізація)
Розробка маркетингових стратегій
Медійне планування та розміщення
Маркетингові комунікації
Організація акцій та заходів
 
Креатив – реалізація – медіа – цільова аудиторія – оцінка ефективності
 
Як будь-яке рекламне агентство повного циклу, Тарт розробляє креативні концепції, а потім, втілює їх. Залежно від цілей і завдань Клієнта, креативна ідея може бути конвертована в такі формати як:
Реклама на ТБ
Реклама на радіо
Реклама в інтернеті
Реклама в пресі електронній та друкованих виданнях
Реклама на транспорті або реклама на автомобілях
Реклама на білбордах, сітілайтах, стінах будинків та інших рекламних площинах
 
Маркетингові дослідження, спрямовані на вивчення поведінки представників цільових груп, дають змогу точно вибрати канал комунікації, що дозволяє створити більше охоплення, задіюючи оптимальну кількість ресурсів.
 
Креативна реклама – це новизна, інформативність і емоції, що в комплексі створює підвищення попиту на рекламований товар, бренд або послугу. На думку Тарту, будь-яка реклама, навіть найбільш креативна, повинна не просто вражати, подобатися і запам’ятовуватись, а давати абсолютно конкретні інформацію та результати щодо знань про бренд, товар, сервіс.
 
Розміщення реклами вимагає відмінного розуміння інтересів і пріоритетів цільової аудиторії. Зовсім недавно, наприклад, реклама на телебаченні мала неймовірно широке охоплення. Реалії сьогоднішнього дня свідчать, що більш молода і прогресивна частина суспільства основну частину часу проводить в мережі інтернет та соціальних медіа, а телевізор просто не дивиться.
Тому грамотне просування має індивідуальний характер і залежить від дуже багатьох чинників. Рекламні ролики багатьох великих компаній, що просувають масові товари вже давно змістилися в поле інтернет реклами.
 
Реклама в інтернеті – наймолодший, популярний і, часто, дуже ефективний вид реклами.
Інтернет-реклама передбачає ряд дій, спрямованих на популяризацію бренду, товару, послуги, персони і т.д. шляхом створення посилань різного рівня на приналежний до нього сайт / блог / сторінку.
Посилатися на необхідний ресурс можна через контекстну і банерну рекламу, пости і посилання в соціальних медіа.
Інтернет-реклама дозволяє дуже точно відстежити ефективність реклами, а також -поведінку і вподобання користувачів інтернету.
Тарт спеціалізується на створенні рекламних інтернет-банерів і якісного контенту (відео, текстового, графічного), проводить роботи з оптимізації сторінок сайту (seo).
 
Соціальна реклама
Компанія Тарт активно бере участь у розробці креативних концепцій для соціальної реклами. Ми усвідомлюємо важливість соціальної реклами в процесі формування суспільної свідомості та привернення уваги до нагальних проблем суспільства.