СТВОРЕННЯ, РОЗРОБКА ТА ДИЗАЙН КОНВЕРТІВ
 
TART_Envelope-old 
 
Слово конверт походить від латинського «cover» – що означає «накривати». Тобто, це свого роду оболонка, обкладинка, яка захищає вміст від механічних пошкоджень і зайвих поглядів, а також, приховує його зміст від усіх, крім адресата чи отримувача.
 
Історія конверту
 
Необхідність створення конверту виникла набагато-набагато раніше, аніж він дістав хоча б трохи схожий вигляд на зразки, знайомі нам сьогодні.
3500-3200 років до н.е. конверти робили з глини і вони більш нагадували порожнисті ємності для вмісту «грошей» та вирішення обмінно-торговельних питань.
 
Паперовий конверт було створено в Китаї, як тільки з’явився перший китайський папір. Використовувались конверти для офіційного листування та вирішення фінансових питань. Грошові подарунки прийнято було дарувати у конвертах. Доречі, ця традиція є чинною з другого століття до н.е. і розповсюдилась вона мало не на увесь Світ.
 
Наступним етапом в історії створення конверту стала механізація процесу його виробництва, адже до того конверти робились вручну. Машина по виробництву конвертів була створена англійцями у 1845 році.
 
Цікаво, що конверт, як носій рекламної інформації було використано ще у 1905 році. А далі, більше 50 років – розмаїття марок на фронтальній стороні.
 
Наступним нововведенням у житті конверту стало поліетиленове «віконце». Конверти з вікном дозволили полегшити організацію дірект-маркетингової розсилки: бо відтак, друкувати адресат можна було на самому листі у спеціально прорахованому місці.
 
З появою інтернету та листування електронною поштою цікавість до листів і конвертів значно знизилась.
 
Проте, попит на конверти і досі є.
Ділове спілкування навряд чи буде суто електронним у майбутньбому. До того ж, конверт часто виступає носієм корпоративного стилю та культури компанії, додає цінності бренду. Що, безумовно, додає певні «пойнти» в очах партнерів, конкурентів та усього загалу.
 
Конверт – це свого роду спеціальний кейс для пересилання різного роду кореспонденції. А ще – це зовнішня інформаційно-ділова культура листування із своїми обов’язковими елементами та вимогами, які повинні інформувати про особу, компанію, товар чи послугу.
 
Розробка конверта – це процес створення індивідуального стилю з урахуванням всіх обовязкових та необхідних інфогруп про особу, компанію, послугу чи товар.
 
Вдало виконаний конверт поєднує обов’язкові елементи з естетикою та інформаційністю.
 
Види конвертів.
Класифікація конвертів досить широка. Вони різняться по розмірах та наявності вікна, по розміщенню закривного клапану, території перебігу та варіантах доставки.
 
Основним матеріалом для конверта є папір різної плотності та кольору, а також – поліетилен.
 
 
Пакет розробки конверта включає:
# Розробка (2 – 3) ідей та затвердження 1 концепції для розробки.
# Розробка дизайну конверта у векторному форматі .eps, .ai.
# Зразок коверта у .jpg.
# Візуалізація надрукованого конверта у .jpg.
# Розмір 110 х 220 мм «Євро конверт» (або інший за бажанням замовника).