Про «ТАРТ – БРЕНДІНГ ТА ПРОСУВАННЯ»

Компанія «ТАРТ» (t-art) – це творча майстерня по створенню креативних, працюючих та ефективних брендів, а також, сайтів для їхнього просування.

Ігор Томенчук – засновник, ідейний натхненник та арт-директор Тарт-у, який спеціалізується на графічному і предметному дизайні. Працює в цій сфері з 2009 року.  

По суті, «Тарт» – це створення брендів, імен, логотипів, гафічних стилів та безлічі інших ідентификаторів для компаній або людей.

Залежно від особливостей, специфіки і масштабів проектів, в яких «Тарт» бере участь , задіюються кваліфіковані фахівці та консультанти:

  • Програмісти;
  • SEO- спеціалісти;
  • Дизайнери;
  • Копірайтери;
  • Контент-менеджери;
  • Студії відеомонтажу;
  • Маркетинг- і проект- менеджери.

Бренди, Пляцки і ТАРТ.

Створення бренду – це не просто промальовка логотипу в графічній програмі. Це серйозний процес, який вимагає маркетингового дослідження середовища і належного розуміння діяльності компанії. 

Бренд – це візуальний, аудіальний і емоційний символ, який у товарно- соціальному просторі викликає певний асоціативний ряд і враження про виробника, товар, його позиціонування і цільову аудиторію.

Етимологія назви «ТАРТ» (від французького tarte- «торт» ) не випадкова.

Бренд – він як торт – різноманітний за інгредієнтами і наповненням, формою і візуальною частиною, проте, зроблений з однією метою – щоб подобатися своїй цільовій аудиторії і, звісно, бути «з’їденим» та вибраним ще не раз.  

Хороший бренд зрозумілий без пояснень, як Київський або Празький торт, Наполеон, Брауні або Естерхазі. Проте, способи приготування та рецепти, як досягти загальної «улюбленості», впізнання та популярності – завжди різні.

Саме цим і займається «ТАРТ»: за допомогою різноманітних інструментів та методів створює бренди та популяризує їх.

Що може «Тарт »:

Створити:

  • Бренд,
  • Логоти,
  • Сайт,
  • Відеоролик,
  • Корпоративний (фірмовий стиль) стиль,
  • Брендбук (гайдлайн),
  • Візитки, конверти, бланки,
  • Дизайн етикетки та упаковки.