СТВОРЕННЯ, РОЗРОБКА ТА ДИЗАЙН ЕТИКЕТОК
TART_LABEL-old 
Як тільки-но мова заходить про розробку чи створення етикеток, у багатьох перед очима постають пляшки із різними напоями і майоріють етикетки віски чи етикетки пива…
Проте! Все не так банально.
 
Слово «етикетка» походить з французького «étiquette» і має аналоги у мовах індо-європейської сім’ї. Значень і синонімів доволі багато: вивіска, лейбл, ідентифікаційна мітка, благопристойність/етикет, сигнатура, відбиток.
 
Історія створення етикетки дає зрозуміти: у чому ж її сутність.
У давні часи, ще до появи паперу, у торговельних відносинах використовувались клейма та бирки. Вони навішувались на амфори, бутлі та інші ємності з метою гарантії якості продуктів. Частіше за все гарантувати якість потребували харчові продукти, а особливо, це стосувалось виногорілчаних виробів. Не дивно, що через стільки сотень років етикетка і досі пов’язується з товарами харчової та виногорілчаної галузі.
 
Історично склалося, що на етикетці має бути написано максимум правдивої інформації про товар і його особливості. Це важливо для запакованих товарів, у якості яких неможливо пересвідчитись не відкриваючи і не куштуючи їх.
 
Із розвитком реклами і у винних етикетках відбулись певні зміни. На початку 19-го сторіччя одноманітний вигляд етикеток став змінюватись, відображаючи настрої і уподобання тодішньої аудиторії. Виробники усвідомили, що їхні продукти обираються не суто за смаковими якостями або рівнем респектабельності, а й з огляду на емоційну складову.
 
Цікаво, що багато хто із знаних зараз художників працював над створенням вивісок чи етикеток (С. Далі, Н. Піросмані, П. Пікасо, Е.Уорхол).
 
 
Етикетка – це поєднання графічних і текстових символів, що нанесено на товар з метою поінформувати про нього, його технічні та експлуатаційні характеристики, а також – гарантувати якість.
 
Серед виробників певних груп товарів існують правила щодо того, яка інформація має бути зазначена обов’язково.
 
Етикетка поєднує у собі всі обов’язкові та необов’язкові композиційно-стилістичні інфогрупи, які включають: назву, виробника, штрихкод, склад, відповідність до державних стандартів або ТУ, елементи реклами та інше візуальне оформлення.
 
З точки зору візуального сприйняття, етикетка – це носій інформації про Бренд, яка викладена у форматі текстовки та креативної уніфікації візуальними елементами.
 
Розробка етикетки – як процес, передбачає вивчення та проведення аналізу сегменту ринку та тієї групи товарів, серед яких вона має зайняти своє місце. Тут має значення колір, форма, якість друку і матеріалу, емоційне підгрунтя.
 
Етикетка вважається вдалою, якщо за умови однакових якісних та цінових характеристик перевага віддається товару із цією етикеткою. Вона є композиційно-смисловим продовженням Бренду, який вирізняє споживач.
 
Види етикетки – це варіації використання та поєднання різних матеріалів і форм із своїми індивідуальними технічними особливостями. Етикетки різняться в залежності від сфери застосування, матеріалу, форми та місця розташування.
 
Основними матеріалами для створення етикеток є папір, синтетичні матеріали, іноді – тканини.
 
 
Пакет розробки етикетки включає:
# Розробка етикетки у векторному форматі .eps, .ai.
# Зразок етикетки у .jpg.
# Візуалізація надрукованої етикетки у .jpg.