Про «ТАРТ – БРЕНДІНГ ТА ПРОСУВАННЯ»
 
Компанія «ТАРТ» (t-art) – це творча майстерня по створенню креативних, працюючих та ефективних брендів, а також, сайтів для їхнього просування.
 
Ігор Томенчук – засновник, ідейний натхненник та арт-директор Тарт-у, який спеціалізується на графічному і предметному дизайні. Працює в цій сфері з 2009 року.
 
По суті, «Тарт» – це створення брендів, імен, логотипів, гафічних стилів та безлічі інших ідентификаторів для компаній або людей.
 
Залежно від особливостей, специфіки і масштабів проектів, в яких «Тарт» бере участь , задіюються кваліфіковані фахівці та консультанти:
# Програмісти;
SEO- спеціалісти;
Дизайнери;
Копірайтери;
Контент-менеджери;
Студії відеомонтажу;
Маркетинг- і проект- менеджери.
 
Бренди, Пляцки і ТАРТ
 
Створення бренду це не просто промальовка логотипу в графічній програмі. Це серйозний процес, який вимагає маркетингового дослідження середовища і належного розуміння діяльності компанії.
Бренд – це візуальний, аудіальний і емоційний символ, який у товарно- соціальному просторі викликає певний асоціативний ряд і враження про виробника, товар, його позиціонування і цільову аудиторію.
 
Етимологія назви «ТАРТ» (від французького tarte- «торт» ) не випадкова.
Бренд – він як торт – різноманітний за інгредієнтами і наповненням, формою і візуальною частиною, проте, зроблений з однією метою – щоб подобатися своїй цільовій аудиторії і, звісно, бути «з’їденим» та вибраним ще не раз.
 
Хороший бренд зрозумілий без пояснень, як Київський або Празький торт, Наполеон, Брауні або Естерхазі .
Проте, способи приготування та рецепти, як досягти загальної «улюбленості», впізнання та популярності – завжди різні.
Саме цим і займається «ТАРТ»: за допомогою різноманітних інструментів та методів створює бренди та популяризує їх.
 
Що може «Тарт »:
 
Створити:
Бренд,
Логотип,
Сайт,
Відеоролик,
Корпоративний (фірмовий стиль) стиль,
Брендбук (гайдлайн),
Візитки, конверти, бланки,
Дизайн етикетки та упаковки.