Сайти

Сайти

Нині будь-яка поважаюча себе компанія має свій web-ресурс у всесвітній павутині. Офіційний сайт компанії – це кращий спосіб безпристрастним способом і чесно представити свою діяльність, послуги і продукцію.
У цьому розділі Ви зможете знайти інформацію про те, як створюються сайти, з яких видаткових статей складається ціна сайту, як вибрати доменне ім’я і т.д .. Якщо Ви не знаєте, з чого краще почати в цій непростій справі…

Детальніше
Логотип

Логотип

Нинішнє товарно-соціальне середовище рясніє логотипами, як різнокольоровими і різнокаліберними пташками – екзотичний ліс. Лого є практично у всього! І які тільки логотипи компаній не зустрінеш! в розробці логотипу головна мета – яскравіше, химерніше, красивіше … чи не так?
Далеко не так!
Логотип – це до найдрібніших дрібниць – добре продуманий графічний символ…

Детальніше
Бланк

Бланк

Ділова етика висуває певні вимоги до офіційної листуванні, до внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Створення шаблону документу або бланку, де враховані необхідні візуальні та інформаційні блоки – це “must” для кожної поважаючої себе компанії. Як “укомплектувати” бланк всім найнеобхіднішим (назва компанії, логотип, адреса, контакти, банківські реквізити, держ. символіка і т.д. у поєднанні з корпоративним стилем, і, при цьому, залишити вільне місце для основної інформації?

Детальніше
Етикетка

Етикетка

Паспорт товару або клеймо, мітка, маркування або лейбл – це все синоніми етикетки, яка присутня практично на всіх товарах в торгових мережах і ринках.
Етикетка – це гранично популярна поліграфічна продукція, так як етикетка необхідна для продуктів харчування, фармацевтичних препаратів, алкогольних виробів і т.д.
Дизайн етикетки має свої канони і правила для кожної сфери і галузі…

Детальніше
Упаковка

Упаковка

Кожен товар повинен бути упакований. Як мінімум – для зручності транспортування і збереження своїх цінних якостей. Кожен продавець щиро бажає і чекає того, щоб саме його товар став вибором широкої громадськості.
Перше, що бачить покупець в магазині – це стрункі ряди строкатої упаковки. Упаковка – це перший контакт. Далі – починається боротьба за властивості самого товару, його відповідність стандартам і якість. Але, зустрічають-таки, за одягом…

Детальніше
Бренд

Бренд

Лише тільки виношуючи ідею, Ви прораховуєте безліч кроків наперед. Це як у шахах: тактичні кроки робляться в рамках глобальної стратегії. Але, виграш залежить від синергії цих двох – тактики і стратегії.
Брендинг або розробка / створення бренду – це тактичний хід, який дозволяє:
# вибудувати стратегію щодо позиціонування бренду (для компанії, індивіда, товарів, сервісів і т. д.);
# забезпечити коректну комунікацію;
а також,
# наділити бренд свободою і гнучкістю для можливого доповнення та вдосконалення без потреби ребрендингу.
Хороший, працюючий і заохочуючий до купівлі бренд – це…

Детальніше
Неймінг

Неймінг

Як назвати продукт? Яке ім’я вибрати для послуги або сервісу? Як назвати компанію, та так, щоб про неї заговорили всі і ім’я це було на слуху?! – в хорошому сенсі ))
Компанія Тарт надає послуги зі створення брендів, а також пропонує послуги неймінгу. Неймінг дозволяє створити унікальне ім’я для…

Детальніше
Візитки

Візитки

Візитна картка – крихітний шматочок картону або щільного паперу, на який лаконічно і розумно втиснута найважливіша інформація. Хто? У чому спеціалізується? Як контактувати?
Часто, в купі візиток складно знайти “той самий” контакт. Добре, якщо погляд “схопив” дизайн візитки і Ви швидко її відшукали! Лаконічна, стильна і “розумна” візитка – знак хорошого тону в ділових колах. Це – обличчя, це – перший контакт, це – встановлення комунікації…

Детальніше
Презентації

Презентації

Вміння презентувати себе і свою компанію – це величезний дар. Прагнення економити час – це квінтесенція сьогоднішнього соціуму. Створення презентації передбачає консолідацію найбільш важливої ​​інформації про компанію та її грамотне розміщення.
Будь-то слайди або відео-ролик – Ви повинні «тримати» свою аудиторію в увазі від початку і до фінального повідомлення. Як це зробити?

Детальніше
Контент

Контент

Одним з основних напрямків діяльності компанії Тарт є створення сайтів для компанії. Якісне наповнення сайту так само важливе, як хороший «двіжок» і веб-дизайн.
Ми пропонуємо копірайт – написання унікальних текстів, LSI-копірайтинг, створення правдивих описів для будь-яких інтернет-ресурсів.
Тарт створює графічний контент, відео-ролики і розробляє стратегії щодо наповнення сайтів…

Детальніше
Конверт

Конверт

Поштовий або паперовий конверт донині залишається в ходу, не дивлячись на те, що основна маса листування нині електронна. Створити фірмовий конверт – значить відобразити задані інфогруппи в індивідуальному корпоративному стилі на конверті необхідного формату…

Детальніше
Реклама

Реклама

З моменту її появи минуло не так вже багато часу. Двигуном чого її тільки не називали! Маркетинг будь-якої компанії просто не можна уявити без реклами.
Існує маса думок, якою реклама повинна бути, щоб «продавати» рекламований об’єкт.
Компанія Тарт впевнена, що головним завжди залишається товар або послуга, а грамотно вибудувані маркетингові комунікації допомагають представити їх у вигідному світлі.
Ми допомагаємо створити креативні рекламні ролики, організувати ATL і BTL компанії, розробити стратегії просування, в тому числі і в мережі інтернет…

Детальніше
СММ

СММ

SMM (social media marketing) – маркетинг в соціальних мережах – це комплекс дій та активностей для просування компанії, бренду, товару або послуги.
Компанія повинна бути представлена ​​в соціальних мережах, так як саме там, в більшості випадків, знаходиться потенційна аудиторія і клієнти.
І, якщо вчора обов’язковою нормою для кожної компанії було мати свій сайт, то сьогодні – норма – мати свої корпоративні сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Google+.

Детальніше
Копірайт

Копірайт

Копірайтинг — це процес написання статей з маркетинговою метою. Тобто, просування сайту, реклама, розповсюдження певної інформації тощо. Цей термін нерідко вживають в скороченій формі, кажучи копірайт. Такий підхід, звичайно, має право на існування в стосунках між фахівцями. Але суто формально це невірно, оскільки копірайт означає майнове авторське право на твори мистецтва, літератури та науки.

Детальніше