СТВОРЕННЯ, РОЗРОБКА ТА ДИЗАЙН УПАКОВКИ
«… Якщо дизайн надихає на те, щоб взяти упаковку з полиці – все зроблено правильно». Sam Stone, Identica
« Я відкидаю думку, що дизайн важливий. Дизайн – це запорука успіху …. За дійсно першокласним дизайном стоїть складна робота, оскільки краще – ворог хорошого: якісний дизайн вимагає не так вже й багато зусиль, однак щоб створити щось нове, вам належить вирішити величезну кількість проблем ». Jonathan Ive, Apple
Компанія ТАРТ може розробити дизайн упаковки для будь-якого товару.
Створення упаковки передбачає детальне вивчення діяльності Клієнта, його приналежності до сегменту ринку і аналіз упаковок компаній-конкурентів.
Пакувальні матеріали обговорюються до початку роботи над дизайном.
Тарт створює привабливі й оригінальні варіанти дизайну для упаковки. Але, ми також зацікавлені, щоб дизайн упаковки був практичним, ергономічним і «розумним». А сама упаковка мінімально брала участь у процесі забруднення навколишнього середовища.
Ми розглядаємо упаковку як продовження бренду, для орієнтації та позиціонування його в товарному, економічному та соціальному просторі.
У процесі створення дизайну упаковки ми відштовхуємося від побажань і цілей Клієнта, але враховуємо уподобання цільової аудиторії і віяння, що роблять вплив на вибір. Для цього Тарт використовує метод фокус груп як основу маркетингового дослідження.
Дизайн упаковки дуже часто виступає вирішальним фактором у момент здійснення покупцем свого вибору. Саме тому виробники не шкодують коштів і сил на дизайн упаковки товару.
У нашому звичному світі практично все, що продається, має упаковку. Упаковка настільки щільно присутня в повсякденності, що часом і невіддільна від товару, що продається.
Ми, практично, не усвідомлюючи присутності упаковки на продуктах і товарах, день у день розгортаємо, розпаковуємо, розриваємо і викидаємо її … так, як ніби її взагалі немає або вона не важлива.
Однак, упаковка відіграє найважливішу роль, як у житті товару або продукту, так і споживача (на уподобання і вибір якого вона безпосередньо впливає).
Упаковка подарунків як окрема послуга існує в кожному супермаркеті.
Новорічна упаковка та упаковка подарункова тоннами полишає будинки після свят, виконавши свою головну, але короткочасну місію.
Упаковка товару здійснювалася ще в античні часи і середньовіччі. Тоді, головним чином, питання стояло в забезпеченні збереження, якості та цілісності продукту. В якості матеріалів для створення упаковки використовувалися очерет, глина, скло. Пізніше – папір, різні породи дерев. Були навіть певні нормативи відносно виробництва упаковки.
Широке поширення паперу в Європі і застосування його в якості пакувального матеріалу сприяло появі етикеток – так як товар вимагав маркування. Маркування упаковки спершу проводилось вручну. Поява першої паперової етикетки, виготовленої методом літографії датована 1820-м роком.
На початку 20-го століття перелік матеріалів, які використовувалися для упаковки, помітно розширився. Целофан і силікон закріпилися в ніші матеріалів для упаковки.
На початку 50-х років 20-го сторіччя, з освоєнням сімейства полімерів, відбувся новий «пакувальний бум», пов’язаний з появою супермаркетів і універмагів. Упаковка стала ще однією рекламною платформою.
Призначення упаковки:
- Збереження цілісності (контроль відкриття) і якості продуктів (особливо це стосується пакетів для молочної та консервів для м’ясної продукції);
- Забезпечення зручності транспортування;
- Носій рекламної інформації, а також – всіх необхідних інфогрупп, що стосуються даного товару.
Найпоширенішими на сьогоднішній день є:
- Картонна упаковка;
- Пластикова упаковка;
- Скляна тара;
- Дерев’яні ящики і бочки.
Сучасний дизайн упаковки виділяє окрему нішу – упаковка своїми руками. Це поле для реалізації креативних ідей від майстрів Hand Made. Оригінальні ідеї, втілені в нестандартних формах і матеріалах генерують підвищений попит на продукцію і високо оцінюються покупцями.
Компанія ТАРТ співпрацює з провідними українськими дизайнерами, активно залучаючи творчість і мистецтво в сферу торгівлі, маркетингу і реклами.