РОЗРОБКА ТА СТВОРЕННЯ УНІКАЛЬНОЇ НАЗВИ КОМПАНІЇ, БІЗНЕСУ, ФІРМИ, ТОВАРУ.
Неймінг (від англ. Name – ім’я, називати) – процес створення назви для компанії, товару або послуги. Неймінг – це розробка унікального, змістового і неординарного імя, що виділяється на загальному тлі. Неймінг і розробка унікальної назви належать до інструментарію маркетингу і PR.
Компанія Тарт працює в сфері створення успішних і креативних брендів. Тому, створення неймінгу також є нашою компетенцією.
Послуги неймінгу включають:
- Ознайомлення з суб’єктом діяльності і об’єктом, що вимагає неймінгу;
- Аналіз сфер циркуляції цього об’єкта;
- Аналіз імен / брендів учасників-гравців того ж сегмента або категорії.
- Пропозиція варіантів неймінгу;
- Тестування відібраних зразків серед учасників фокус-груп;
- Визначення фінального варіанту назви.
Розробка неймінгу – це трудомісткий процес, але він вартий того, щоб перед остаточним вибором імені та початком функціонування була проведена аналітична робота.
Незалежно від розміру і поля діяльності, неймінг компанії, неймінг бізнесу або неймінг фірми вимагає якісної роботи на всіх згаданих етапах з його створення.
В силу мовних особливостей неймінгу, Тарт спеціалізується на неймінгу і брендінгу для внутрішнього ринка України (Неймінг Україна, Неймінг Київ), а також, працює з країнами ближнього зарубіжжя.
Для того, щоб прямо зараз замовити послугу неймінгу, Вам необхідно перейти за посиланням Замовити
Ознайомитися з терміном «неймінг» і короткою інформацією про нього Ви можете нижче.
Які цілі і завдання стоять перед неймінгом?
Неймінг – це мистецтво називати
Почнемо здалеку. У мультфільмі “Пригоди капітана Врунгеля” звучить пісня (слова Е. Чеповецького, музика Г.Фіртіч), текст якої, хоча б уривками ми всі чудово пам’ятаємо:
(мовою оригіналу)
В море синем, как в аптеке,
Всё имеет суть и вес.
Кораблю, как человеку,
Имя нужно позарез.
Имя вы не зря даёте,
Я скажу вам наперёд,
Как вы яхту назовёте,
Так она и поплывёт
Головною метою неймінгу завжди було і буде – створювати такі варіанти назв, які:
- Передають суть (товару / послуги / діяльності компанії);
- Позитивно впливають на зростання продажів;
- Зміцнюють репутацію;
- І (це головне) – займають позицію власника імені-прозивного для всієї категорії (витісняючи при цьому всіх конкурентів і відразу).
- Ось приклади хорошого неймінгу у світовому масштабі:
Для нас Буратіно – герой однойменної казки, а в перекладі з італійської мови «Burattino» – це маріонетка, лялька, що приводиться в дію кукловодом.
Для нас звичніше почути дієслово «ксерити», ніж фразу «робити копії документів». Бренд «Xerox» став ім’ям прозивним: хто б не виготовляв копіювальні машини, для більшості всі вони – «ксерокси». Успішних прикладів неймінгу безліч – «Pepsi», «Байкал», «Вечірній Київ» і т.д.
Історія неймінгу
Історія неймінгу сягає своїм корінням далеко-далеко в часи, де зароджувалася торгівля, а разом з нею і прамаркетинг, прареклама і прабрендінг.
Неймінг був необхідний для ідентифікації виробників, товарів, продавців. Початок 20-го століття, з усіма його науково-технічними прогресами, дав потужний поштовх і для неймінгу – як одного з інструментів маркетингу.
Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.
Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.
Генератори назв
Сьогодні навіть існують автоматизовані роботи для створення імен – генератори неймінгу або генератори назв. Генератор назв дозволяє змоделювати ім’я по заданих словах і кількості літер в передбачуваному імені. Вважається, що генератор допомагає придумати красиву і оригінальну назву для компанії. А чи є такий підхід обдуманим і змістовним етапом у створення бренду? – Навряд чи, а для створення імені – можна і однією буквою обмежитися. Але, навіщо ж?
Для багатьох звичайних торгових компаній цілком посильним завданням є створити і ім’я, і бренд. Правда, в результаті такого креативу існує величезна безліч ляпів.
А для того, щоб неймінг і подальший брендінг були успішними і ефективними, виконували свої завдання: приносили прибуток, збільшували знання і інтерес, були лідерами у своїх категоріях, працювали на благо іміджу, необхідно вкладати в них пропорційно очікуваниим результатам.
Приклад розробок:
TraktorKO / ТракторКО
BUteh / БУтех
YAYKO / ЯЙКО
Did Pedro / Дід Педро
KarpatDOM / КарпатДОМ
ComfortON / КомфортОН
Brida la Garna / Бріда ла Гарна
Amber Sun