Неймінг

Неймінг

РОЗРОБКА ТА СТВОРЕННЯ УНІКАЛЬНОЇ НАЗВИ КОМПАНІЇ, БІЗНЕСУ, ФІРМИ, ТОВАРУ.

Неймінг (від англ. Name – ім’я, називати) – процес створення назви для компанії, товару або послуги. Неймінг – це розробка унікального, змістового і неординарного імя, що виділяється на загальному тлі. Неймінг і розробка унікальної назви належать до інструментарію маркетингу і PR.

Компанія Тарт працює в сфері створення успішних і креативних брендів. Тому, створення неймінгу також є нашою компетенцією.

Послуги неймінгу включають:

  • Ознайомлення з суб’єктом діяльності і об’єктом, що вимагає неймінгу;
  • Аналіз сфер циркуляції цього об’єкта;
  • Аналіз імен / брендів учасників-гравців того ж сегмента або категорії.
  • Пропозиція варіантів неймінгу;
  • Тестування відібраних зразків серед учасників фокус-груп;
  • Визначення фінального варіанту назви.

Розробка неймінгу – це трудомісткий процес, але він вартий того, щоб перед остаточним вибором імені та початком функціонування була проведена аналітична робота.  

Незалежно від розміру і поля діяльності, неймінг компанії, неймінг бізнесу або неймінг фірми вимагає якісної роботи на всіх згаданих етапах з його створення.  

В силу мовних особливостей неймінгу, Тарт спеціалізується на неймінгу і брендінгу для внутрішнього ринка України (Неймінг Україна, Неймінг Київ), а також, працює з країнами ближнього зарубіжжя.

Для того, щоб прямо зараз замовити послугу неймінгу, Вам необхідно перейти за посиланням Замовити

Ознайомитися з терміном «неймінг» і короткою інформацією про нього Ви можете нижче.

Неймінг, Вікіпедія →

Які цілі і завдання стоять перед неймінгом?

Неймінг – це мистецтво називати

Почнемо здалеку. У мультфільмі “Пригоди капітана Врунгеля” звучить пісня (слова Е. Чеповецького, музика Г.Фіртіч), текст якої, хоча б уривками ми всі чудово пам’ятаємо:

(мовою оригіналу)

В море синем, как в аптеке, 
Всё имеет суть и вес. 
Кораблю, как человеку, 
Имя нужно позарез. 
Имя вы не зря даёте, 
Я скажу вам наперёд, 
Как вы яхту назовёте, 
Так она и поплывёт

Головною метою неймінгу завжди було і буде – створювати такі варіанти назв, які:

  • Передають суть (товару / послуги / діяльності компанії);
  • Позитивно впливають на зростання продажів;
  • Зміцнюють репутацію;
  • І (це головне) – займають позицію власника імені-прозивного для всієї категорії (витісняючи при цьому всіх конкурентів і відразу).
  • Ось приклади хорошого неймінгу у світовому масштабі:

Для нас Буратіно – герой однойменної казки, а в перекладі з італійської мови «Burattino» – це маріонетка, лялька, що приводиться в дію кукловодом.

Для нас звичніше почути дієслово «ксерити», ніж фразу «робити копії документів». Бренд «Xerox» став ім’ям прозивним: хто б не виготовляв копіювальні машини, для більшості всі вони – «ксерокси». Успішних прикладів неймінгу безліч – «Pepsi», «Байкал», «Вечірній Київ» і т.д.

Історія неймінгу

Історія неймінгу сягає своїм корінням далеко-далеко в часи, де зароджувалася торгівля, а разом з нею і прамаркетинг, прареклама і прабрендінг.

Неймінг був необхідний для ідентифікації виробників, товарів, продавців. Початок 20-го століття, з усіма його науково-технічними прогресами, дав потужний поштовх і для неймінгу – як одного з інструментів маркетингу.  

Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.  

Весь західний світ довго і наполегливо вправлявся в неймінгу. Що стосується пострадянського простору – копірайтинг та неймінг оформилися в більш-менш логічну і зрозумілу діяльність ближче до 2000 року.

Генератори назв

Сьогодні навіть існують автоматизовані роботи для створення імен – генератори неймінгу або генератори назв. Генератор назв дозволяє змоделювати ім’я по заданих словах і кількості літер в передбачуваному імені. Вважається, що генератор допомагає придумати красиву і оригінальну назву для компанії. А чи є такий підхід обдуманим і змістовним етапом у створення бренду? – Навряд чи, а для створення імені – можна і однією буквою обмежитися. Але, навіщо ж?  

РОЗРОБКА ТА СТВОРЕННЯ УНІКАЛЬНОЇ НАЗВИ КОМПАНІЇ, БІЗНЕСУ, ФІРМИ, ТОВАРУ.

Для багатьох звичайних торгових компаній цілком посильним завданням є створити і ім’я, і бренд. Правда, в результаті такого креативу існує величезна безліч ляпів.  

А для того, щоб неймінг і подальший брендінг були успішними і ефективними, виконували свої завдання: приносили прибуток, збільшували знання і інтерес, були лідерами у своїх категоріях, працювали на благо іміджу, необхідно вкладати в них пропорційно очікуваниим результатам.

Приклад розробок:

TraktorKO / ТракторКО

BUteh / БУтех

YAYKO / ЯЙКО

Did Pedro / Дід Педро

KarpatDOM / КарпатДОМ

ComfortON / КомфортОН

Brida la Garna / Бріда ла Гарна

Amber Sun

Поширені запитання (FAQ)

Який порядок оплат для більшості розробок?

Якщо розробка не затверджується Замовником?

Що варто знати та враховувати перед замовленням розробки?